picasa 3 ;D

ligger i sängen & funderar på vilken film jag vill se, har alltis så svårt för att bestämma mig!:p

jag gick in på picasa 3 för typ första gången nu ( jag vet att jag är efter ) och de var ju ganska kul, de blir ju mycke roligare än att bara lägga in bilder nedanför varandra, och dehär var de jag fick fram:


                                                                                                     

gammla bilder på mig & carro, undra varför jag inte är med hon oftare, hon är verkligen jätte snäll, måste börja med de igen, saknar hon:)  nu när jag likaså inte gör så värst mycke på dagarna så kan jag ju passa på att träffa hon lite;D
bilderna här är blandannat från midsommar för längesen i överkalix & från selholmen osv:) ganska fina tkr jag;>
<33

imorgon ska jag kanske vara med anna, ska bli kul, det var längesen! :) men nu ska jag fortsätta klura på vilken film jag ska se, god natt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0