pixbox

nu har jag hett in ganska mycke bilder från dom senaste dagarna på pix, kolla där! www.majjjadahl.pixbox.se
och ni måste fan kommentera, ännars är ni ganska tråkiga;) haha, ne men nu ligger jag i soffan & ser på film på datorn, fråga  mig inte varfölr jag inte ser på en stor tv ist:p

imorgon far jag till anna vid 10 kanske, sen ut & springa, vi hann inte de idag, vi for ju till piteå, så vi somna om ;D

jag glömde skriva lite roliga sdaker som också hände i piteå, de hännder jämt konstiga grejjer när jag är med anna. typ en kille kom och satte sig bredvid oss & dom andra, & frågade om vi ville ha öl, men de ville vi inte, men han var ju trevlig & så, men ändå;> och killen på jc fråga om vi skulle in på områder ikv, han trodde att veronika maggio var min idol, då sa jag nee, inte precis, då sa han, de är min, iaf utseendemässigt;)
'
haha, mer saker hämde men ids inte berätta, puss, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0