rix fm;)

igår fot vi j u då till luleå, när vi kom dit träffade vi tobbe också lyssnade vi på rix fm fesivale, jag såg inget, är så kort;(
men sen sist när de var amrtin stenmark, då jävla kom vi fram lite också fick jag sitta på en soptunna, så då såg jag :) (bilder kommer senare)

sen åkte vi break dance, virvelvinden & star dancer, cokså träffade jag lena där också , de var jätte kul , var så längesen:)
emma kommer hem på måndag, fan vad jag längtar alltså, typ en månad utan hon "/ <33

sen for vi till boden & sov där, jag och anna hittade en dator, som var nåns kompis datorn, vi ggjorde skit snygga bilder på pait åt han, hoppas han blir glad ! ;D hehe

sen tog vi bussen hit och n är anna i duschen, vi får se vad som händer ikv:)

pusssålänge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0