sandra:)

igår var vi med sandra, först for vi & åt mjukglass, sen fot vi & spela minigolf, jag suger verkligen på de! men jag kom 2:a av 3! :p haha, sen for vi & köpte godis & sånt & hyrde en film, wild child, hann aldrig se klart slutet när vi såg den på skolan, for till thailand då tror jag:p sen for vi hem, sen idag vaknade jag av att mamma ringde vid 11, de hade varit jätte bra på digiloo, åå, synd att jag missade de! :( men nästa år! :D sen for vi tll mormor & morfars stufa, men de började regna så mycke, så vi for hem efter ett tag. igår ringde emma när hon var på konserten så jag hörde när britney sjöng, pratade inte med hon, för de gick som inte :p hon har inte ringt idag, jag har försökt få tag i hon, både sms & ringt, emn hon svarade inte, får försöka igen! :p har pratat med anna också:) de var då varmt på gotland, orrätvist! ;D nu ska jag fara & köpa glass, byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0