seg maja!

jag vaknade typ nyss, eller lisa väckte mig, shiet, jag brukar aldrik kunna sova så länge;>  har hett ut några bilder på pix, bara på mig, emma & amanda från phb, kommer mer, ska bara he in mina bider på datorn å så! ;D men ni kan ju kolla på dom sålänge!

jag har varken sminkat mig eller fixat mig påp typ mer än 2 veckor, ganska skönt ändå, då får man inge finnar när man inte har smink, så de är bra;p

nu känner jag att jag vill hitta på nå, jag kliver upp typ efter 12, går på datorn, sen har jag på  mig pyjamas tills jag ska lägga mig igen, helt sjukt så seg jag är, jag måstse ju göra nå, jag klär inte ens på mig! :p haha, ne jag måste fråga nån om den vill va med mig eller nå,  hjälpa pappa att måla huset, nånting bara! :p nu har jag ju ingen nominen att vara med varje dag:((

ne, nu jävlar ska jag rycka mig  från datorn, hehe, hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0