nu har hon farit..

då har hon farit, emma nominen jonsson ;) har smsat lite med hon & sa att  jag hade på mig hennes tröja, snodde den när jag var hos henne, eller jag tog den faktiskt från min garderob, jag har ju en egen hylla där för jag jag har kläder där & kläder som emma har växt ut, har jämt hennes kläder när jag är där! så jag sket i att ta av mig den, tog den ist;) hehehe
men hon sa bara du är ju lejd! :p sen sa ohn att hon hade halsbandet på sig iaf;


 

                                                                                                        =

                                           
                                               


nu ska jag söuta tjata om de;p hahaa, nu tror jag att ajg ska lägga  mig i sängen & se nån bra film, det var så längesen jag sov där! :p

 bäddad säng, det ser man inte så ofta! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0