piteå dansar & leeeer;)

hejsan, idag vaknade jag före 7, for till anna, när mamma börja jobbba, 20 över 7 typ, sen for jag till hon så la jag mig bredvid hon & somna  ett tag, sköönt!  sen så var de inte riktigt bersämmt om vi skulle fara til l piteå el inte, så vi somna om, sen när de var 1 h till bussen gick fick  vi veta de, då¨skulle båda hinna duscha, fixa håret, sminka sig, osv..
men vi hann!

de var jag, anna, tobbe, olle & ante som for, vi gick runt på stan och lite på odol, åkte break danace, 2 ggr, killen som tog biljetter å de, han flörta massor med oss, haha, vi fatta fan inte vad han sa, anna bara ee, hej, han typ skaka på huvve:p konstig typ, han hade världens ryck i annisktet när han flörta:p haha, att vi inte ikom på de tidigare skulle vi ha gjort tillbak & frågat om ett gratis åk:p haha, men nej , skulle inte tro de;>

jag char iaf köpt en t-shirt från jc, ett par pieces trosor från vero moda, ett par andra trosor från hm;> och ett par örhängen på vero moda, ochså karusell biljetterna då;>

här kommer lite bilder från dagen, tog inte så många men lite:)

(från igår) haha, undra vada anna tkr om tobbes nya stil? ;D

)(från igår) hahaa! :p
(från igår) anna målade mina & tobves naglar, är de inte vackert? men mina är snyggare än tobbes! ;D men de såns inte så bra;>
 ( från igår) jag är gudmor, åt deras fantastiska unge, lyckliga föräldrar! ;)
( från igår) olle är DJ ;> haha
 det var gratis proffs sminkning, klart man vill då! ;)
 chanel foundation;D
olle, tobbe, ante;>
 maja <3 anna
haha,olle & ante;p annas hand där;>
 så fint ;D
  anna din snygginggg;)
haha, love youuu<3
ooch till sist en fjårtis bild på mig anna & olle:)
 haha, gulligt ;D


där fick ni lite bilder, kolla pix om de inte räcker, om de räcker, kolla pix iaf! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0