i taket lyser stjärnorna

ikväll har vi vart ute med båten, jag,pappa, lisa, emma ö, vårran tyska granne & hans son. först for vi typ mitt emot oss där emma s pappa har såna här mini bilar typ, som körde där;)

sen åkte jag ring baki båten till kiki, sen badade vi :D gud så slönt, de är faktiskt inte så kallt i älven! ;>
 
jag tog lite bilder, men hittar inte överföringkabeln;(

imorgon äre bara att kliva upp tidigt, 9 gav anna mig order att kliva upp! dumma hon:( haha, ne, men de är lika bra ;D då cyklar jag till hon, sen är det bara ut & springa, sen ska jag väll vara med hon ett tag:) det blir mycket kul att träffa hon!<3

när jag pratade med hon i telefon, pratade jag med hennes låtsasbror, haha, vi snackade hur man skulle klara sista banan på mario på nintendo DS, haha, måste försöka senare

nu ska jag se i taket lyser stjärnorna, godnatt<3

 mums på han asså! ;)
 tzatziki, han är grymt söt i filmen! ;>

Kommentarer
Postat av: JUDITH GRAHN!

sv: åååh, så fucking irriterande att dom inte blir tsm i filmen, haha! :D

2009-07-23 @ 22:47:07
URL: http://judithgrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0