here we go!

mamma väckte mig 12  så då skyndade jag mig upp, anna hade väntat på mig i flera timmar, men jag bara sov;> heeh.
sen duscha jag, cyklade till anna , sen fixa vi oss lite, sen kom mamma & hämta oss, nu är vi hos mig och gör hammburgare, som blev brännda! :D :S

vi ska snart fara till luleå, och ikväll ska vi på rix fm festivalen! wihooo,, skojskoj :) bilder kommer väll efter de, om jag får nå bra kort, men nu ska jag fortsätta med maten, byee ;)

pusss<3
kolla vad jag fick av anna! :D
vi ska på tivoliii! :D
 uuhh, en nyckelpiga ;>
wooow, ett flygandetefat! :D
again;)
spegelspegel på vägegn där, säg vem som "pussigast" i landet är?
 och fulast!? ;p

de var allt från oss, bye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0