ett långt inlägg i bilder;)

skåningarna tog varsin bil av pappa & for upp till sandtaget, herregud säger jag bara! :p haha, dom körde typ in i träd & görde upp för sandtaget, fastnade lite då & då, har lite bilder å så: men jag filmade bara när dom tog massor  med sats & körde uppför ett brant sandtag:p haha, herregud;) och dom är drag racing förare;>
 fasst!




fast, han trodde de skulle gå bättre genom att köra in i massa träd?! :p haha, drag race förare tänker bara " frammåt"
 boksering


 han försökte komma igenom träden, men de tog emot, då backa han in i den andra, sen puttade den andra på så han skulle komma igeom:p haha, stackars bilar;>

fick inte så bra bilder, tog inga kort heller när dom jörde uppför de branta:p

nu ska jag sova, bussen går väll kring 12 imrogon, mormor har ju dator, så jag uppdaterar nog som vanligt;)

btw så har anna fait nu :( inte kul! hoppas iaf hon får de kul i gotland & sthlm:)

god natt! skriver nog imorgon innan jag far! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0