vidsel med anna:)

igåt var jag då med anna, vi fot till vidsel där hennes bror bor, där var de lite folk, vi grillade & spela kubb & boul, och såna saker:)  senar spelade vi också chihago, jag loosa! ;>

sen på kvällen/ natten gjorde  jag & anna lite hyss, haha, nejdå ,skoja bara;) vi myste på, mer säger jag inte, vi skulle se nån film men vi såg typ bara förtexten sen stängde vi av, vi osmnade väll vid 3? ;D men vi hade de välldigt mysigt, haha ,eller hur anna? ;)

sen vakande vi lite efter 11, gick upp åt frukost, gjorde lite saker , sen gick vi & la oss & skulle göra ett nytt försök att se filmen, men den verkade tråkig, ¨å vi somnade igen, vi var lite slitna;p trötta, vi hade ju inte sovit så mycke;>
sen gick vi upp & år lunch;>

sen gjorde vi inte så mycke, for på macken & köpte lite godis & sånt, kom hem vid hmm, 7 kanske?

men jag har haft jätte skoj med anna & dom, söta lilly, puss ungen;) haha
 ids inte he in bilder nu, men de kommer väll såsmåningom, ´hejdå, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

'lskling, ssssshhh! bara du och jag vet*! :)

2009-07-30 @ 00:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0