vill till villis;)

sandra & samuel på digiloo 08:)

jag vill till vilhelmina;) träffa släktingarna:) förra året kom sandra först upp i typ en vecka sen for hon sen kom både hon & hennes kille upp på digiloo, nån vecka efter de, det var skit kul, hon skulle egentligen inte komma, men vi var i storforsen en dag och kollade & sa att vi skulle dit på digiloo, så då ville hon också komma, så då kom dom;D  men iår jobbar sdom:( men dom kommer kanske upp i slutet av sommarn:)

pratade också med emma nyss, dom såg katten gustav, hon skickade nyss ett sms & sa att gustav hade köpt 57 påsar beá sås, och att hon tänkte på mig då, för j ag är besatt av beá sås!:p hahaha, gott;)

ne, nu ska jag fan städa tror jag, måste verkligen de, men ids aldrig, men nu gör jag ju lika så inget så varför inte passa på att få de gjort? ;) hejdå sålänge;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0