villis på söndag? :D

jag och lisa ska kanske till vilhelmina på söndag:D  vet inte riktigt vad vi ska göra där, men vi får väll hitta på nått:) vara med sandra när hon inte jobbar, det är jämt så kul, vi hyr jämt typ 5 filmer, hon jobabr ju på ok, precis vid mormor, så hon hyr gratis;D sen köper vi massa chips, läsk & godis, sen drar vi raggen runt villis, sen far vi hem till hon, bakar oftast nånting, sen brukar jag & lisa alltid klä på oss hennes kläder, mest när vi var mindra men ibland nu också. också älskade vi när hon sminkade oss, haha, ibland sminkadade vi hon, inte fint sminkat asså!:p hon är världens snällaste!:)

borde städa i mitt rum, men ids verkligen inte, de gör jag aldrig;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0