båt premiär?;D

nu har pappa hett ner båten i älven :) hoppas vi kanske kan fara en sväng ikv;D åå, jag har skit ont i halven, hoppas jag inte håller på att bli sjuk:( för  vi ska ju campa å allt, fick de imorse, då trodde jag ju bara att jag skulle ha de då, för man kan ju ha ont i halsen ibland när man vaknar, men det vart längre än så! :( :p jaja, imorgon hoppas jag att jag kanske kan vara med emma & amanda, vi måste ju hinna tälta ,  vi hade tänkt göra de på nån udde ute í pålesjön, ve får se;p hehe.

jah håller förresten på att ladda ner  I taket lyser stjärnorna;D vi får se på ett tag om de funkar, sist vi ladda ner dem var de bara lkjudet, ingen bild:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0