emma & amanda:)

det vart inge båt igår kväll, men de får vi väll ta nån annan kväll. idag vaknade jag typ halv 11, men jag låg & typ halvsov i över en timme ;> brukar inte kunna göra sånt;p
jag ska snart till emma & amanda:) vi ska kanske tälta, hehe , vi får se hur de går ;D

igår försökte jag he in bilderna på datorn, men de gick inte nå bra, först skulle man innstalera nå LG mojjs, men sen fatta jag inte vad man skulle göra, så jag gav upp, ska försöka nu igen, fast jag har gjort de förr, så jag borde veta!;p

det är faktiskt ganska varmt idag, men jag vill ju att de ska vara suuper varmt så man kan ligga i bikini & soola;)
jag var inne på annas blogg: html://annzaek.blogg.se  där hon hade gjort en utmanning, höll jävlat på att dö av skratt, men det är ju absolut inte jag som har skickat dom smsen till hon "/ haha, eller kanske  nått;p

ne, nu jävlar ska jag he in bilderna, hur svårt ska de vara!? ;D byeee;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0