:)

jag kom typ nyss hem från anna, har sovit hos hon från tis-ons;p på tisdag kvällen  var vi hos tobbe, där var ju ju ganska länge;p haha sen idag så vaknade vi halv 1, duschade, åt, och sånt, sen var vi med tobbe, olle & bobby på eftermiddan, och på kvällen, vi har suttit på bänkar på storgatan typ och haft trevligt;p sen kom den en läskig kille, men de tar vi nån annan gång:p imorgon ska jag upp ganska tidigt, vi ska till böle &  fira midsommar;D alltid kul där:)

jag måste typ lägga mig & se film snart ska upp tidigt imorron, lycka till jag sov ju till halv 1 idag, kommer inte kunna somna.. ska nog ringa emma eller nån & prata lite, har tråkigt! ;p hejdå, bloggar nog inte förrens söndag, kanske? ;p

hejdå, GLAD MIDSOMMAR! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0