jag hör dig jätte bra!

hejj igen ;)

nu sitter jag här igen, jag har hett på lösnaglar, emma sa att vi kunde göra det, och då vart jag glad;)
men emma ville ju inte h de, för då kan hon ju som inte spela gitarr, och det förstår ni, det kan hon ju inte vara utan!
emma ropade på mig och då sa jag va?! då sa hon : åå, jag hör jätte bra haha, då kommer hon upp med några hörlurar, så söööt! man hör alla små ljud jätta bra! :p hon bara fiiis, jag bar ne, inte kan jag väll de, då sa hon men knäck tårna då! :p haha, så lejd, jag förstår om ni inte fatta nånting alls, men det var iaf kul, emma är så söt:p

vi har pratat in ett nytt sånt här röstmedelande på emmas telefon, lyssna på de! :p

emma ska kanske vara med emil sen, jag då!? ;O :p haha, men han  får väll komma hit till emma , också får elise komma, då kan jag vara med hon :)  men nu skavi göra nå annat, heejs! :) 


Kommentarer
Postat av: emily

haha ja, höll på att skratta ihjäl mig xD

2009-06-14 @ 17:53:02
Postat av: Minna

Haha, så jävla söt! Men Maja, du har ju inte ens nå att sätta lösnaglarna på? ;O

2009-06-14 @ 23:01:59
URL: http://minnaadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0