karnevalen :)

nu skriver jag igen ;> hehe, idag var det iaf karnevalen, vi var mördare & offer, ajg var mördare eller nå:p vi vann inget, men det gör vi ju aldrig;>

Imorgon är det examen, asså det känns verkligenb inte som de, jag vet knappt hur jag ska se ut eller ha  håret eller nå. men det fixar sig säkert :D´det ärr bajsigt att det är så jävla dåligt väder, dom sa ju att det skulle bli bra väder till axamen, hoppas det blir bättre imorgon än idag!

Emma kanska kommer till mig sen & sover, hon ville att nån skulle fixa hennes hår, inte för att ajg kan det, men  jag får väll försöka, ovkså hoppas jag att hon kommer för att hon vill vara med mig också! :D

Jag har ju typ inte vart på  datorn på nästan 3 v, så det är fleeera hundra inlägg på bloglovin, jobbit, orkar nog inte läsa alla, har redan läst ca 200 av dom! :D Nu måste jag typ duscha & tvätta annsiktet ser ju förjävlig ut! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0