ladda ner filmer?

jag vill ladda ner filmer, men jag vet ingen bra sida!  kostar det om man laddar ner från piratebay? åå, det finns en massa bra filmer jag vill ladda ner, har kollat runt lite , men ingen sida verkar bra, då skulle jag ladda ner från piratebay, men då gick inte de, för  man måste väll typ instalera nå annat, de där med den blåa grodan , som hette typ vuze? eller nå, kom inte ihåg, de hade vi på den andra datorn;p hjälp mig! ;p

jag får väll göra de nån annan dag då, imorgon ska jag kanske vara med anna, trevligt:) det var ganska länge se, också kommer emmas kusin barn? till hon, kul:) hon är med när vi står på havsbadet, så det blir kul! :)  men nu har minna damp! ovanligt!? nepp! hejdå! ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan nog ladda ner från tankafett.com om du laddar den utorrent på google , sög på utorrent på google sen laddar du ner de , sen när du ska ladda ner från tanka fett så drar du filen till utorrent !! de funkar för mig ;>;>;>

2009-06-17 @ 13:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0