midsommar i böle;)

nu har jag kommit hem efter en helg i böle:)

vi kom dit på fredagen, vi var väll ca. 30 pers. kanske, det var ganska många som inte var där, det är släkt på pappas sida, vi hade jätte kul, vi åt massa gott, också var ju alla söta små tremänningar där, ojojojoj, så söta! vi hade fem kamp också, emd olika lekar, det var kul, men jag vet inte vilket lag som vann än, lagledarn gedde upp tror  jag;p haha, sen  dansa vi runt midsommarstången, det är ju alltid lika kul, sen flög anders  & emma över oss? det var då ett plan som gjorde de flera ggr,  men hon vet inte om det var dom, haha!

sen igår, lördag, var det ungeför samma, typ midsommar 2 dagar i rad, vi åt, hade kudd stafett, om ni vet vad de ärgt, man spear ju inte kubb, utan de är stafett fast med kubb;p haha, sen på kvällen for vi & bada bubbelpool, så sköönt, också är den ju precis vid älven så då vinkar man jämt till alla båtar som kör förbi;p hehe, där var vi typ till halv 1, sen satt vi lite vid elden, sen la vi oss, så det vart tidigt;>

jag måste verkligen he in bilder från mobilen till datorn, jobbit;p men jag vet inte vart kabeln är men får väll söka.
tror att pappa her ner båten i älven nu, åå, jag älskar att åka båt på kvällen, det är så mysit att åka båt på kvällarna, också kan man fara på olika ställen & bada;D

jag kom på en till sak också, nu på onsdag far vi till havsbadet & är där tyll 4 el 5 juli, tror jag, sen far emma typ direkt till sthlm, åå, kommer ju sakna hon massor, hon är ju där skit länge! ;( sen typ sammtidigt far anna till gotland & sthlm, typ sammtidigt som emma, jag kommer ju ha skit tråkigt, för det är ju osm dkm jag är med mest! åå, hur ska jag klara de:(

aja, det blir kanske bra, men mest troligt inte;p her kanske in bilder ikv, om jag ids;p hehe, hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0