mys hos emma :)

igår var vi i emma stenvalls stuga & hade jätte mysigt, vi var 10 flickor! :) Vi grillade, lekte tjuv & polis, lite. badade badtunna & i tjärn, bryggan lossna & for ut  så jag & hanna samuelsson fick simma ut & hämta den, men det gick bra ;D
vi badade tunna typ 3-4 ggr, vi tog ju självklart lite nattdopp ;> sen bäddade vi & gick in vi sov i två olika stugor för alla rymdes inte tsm, men det gick bra ändå :) jag sov med, judith, hanna, hanna,agnes & julia g : ) vi myste lite där & precis när vi somna ringde nils & gurre & var irriterande;p men sen somna vi jag vet inte när men typ vid 5;D sen vakna vi vid halv v9 då skulla alla i stugan jag var i hem & på fotbollscup, men senare somna vi om;) sen for jag hem ;> ska nog snart duscha & sova lite;p  byeeeee

Kommentarer
Postat av: AGNES :) - always and forever.

Jag sov ju oxå med er x) haha ;>

2009-06-13 @ 18:29:09
URL: http://aaagneees.blogg.se/
Postat av: AGNES :) - always and forever.

De är lungt! ;>

2009-06-14 @ 10:39:42
URL: http://aaagneees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0