SOMMARLOOV!

nu har vi äntligen sommarlov! :D mycket hårligt, hoppas bara att det blir varmt nån gång så man bara kan gå ner till älven & bada när man känner för det, men nu är det så jävla kallt i vattnet;s Examen var typ 20 min & var typ tråkig!

ikväll ska jag till emma stuga det komemr typ 10 st dit, men det kommer nog att bli skit kul, det brukar det alltid bli! :D jag måste ta bilder med telefonen, sen nån dag måste jag lägga upp bilder från alla sommardagar, typ karnevalen, examen & hos emma m.m :D

nu mådte jag verkligen packa tills ikv :) byee! ;D  GLAD  SOMMAR! ;>

Kommentarer
Postat av: emilyjohansson

haha maja, i början av de här inlägget: mycket hårigt med sommarlov typ, jag dör! haha :D :D

2009-06-14 @ 15:24:13
URL: http://eeemeliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0