tältning, not my thing! ;p

igå var jag med emma & amanda, vi rodde ut på en liten ö i pålesjön & slog upp ett tält, och där sov vi! :p
de fanns till och med en liten grillplatts och ett dass, med typ ne låda, haha, de annvände vi aldrig! :p vi hade jätte trevligt satt  & prata, grilla marshmallowa & korv & ringde till folk;> vi hade inget sånt här överdrag till tältet de var borta, så vi for & hämta en pressening, men på morgonen blåste den av & då vart de skit ljust också regna de in, och var skit kallt, så vi packa ihop allt, jag & amanda åkte på en moppe & emma körde cross, fan så överpackad med saker jag & amanda var, de såg nog ganska kul ut:p vi la oss på soffan hon emma & jag somna på en gång, sköönt, men höll kjävlat på attt svettas ihjäl 4 och en halv timme efter jag vakna, för jag hade ju massa kläder på mig som jag hade när vi som i tältet ;s

imorgon ska vi fara på piteåhavsbad, där ska vi vara i nästan 2 v, det är ju psg till helgen, vilkert betyder huur mkt snygga killar som helst!! ;D haha ,skoja ;) men de kommer vara skit kul, min familj ska dit med emmas också ska amanda följa!;D 

nu får jag fortsätta packa filmer osv. kommer inte skriva på ganska länge, men hinner nog blogga imorron, vi far nån gång på eftermiddan ;D



                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0