flugjävel!

jag och emma sjunger sing star, fast nu ser vi plastikkirurgerna! till en sån ska jag och he lite silíkon, men bara lite, för fake är ju dåligt (skämt) .. eller hur var de anna och hanna! hahaha, så kuul! :D

jag höll jävlat på att dö, då satt jag och kolla på dataskärmen då, också ser jag nått krypa upp, jag får panik för jag tror de är en spindel! jag skriker och springer iväg, sen kollar jag också är de en flugjävel, en JÄTTE TAM! ;s sen sätter jag mig igen på datorn och börjar skriva, då kommer flugjäveln och kryper och typ upp på fingret, jag får damp och springer iväg igen. sen när jag ha lungnat ner mig lite så sätter jag mig i soffan, men sen ställer jag mig upp för att se om den är i soffan, också ställer jag mig på äckelflugan, får damp och hoppar upp  i soffan, sen tar jag ett papper och her ut den! alltså den var sjukt tam, den kom fram hela tiden, odm brukar ju alltid flyga iväg än fast man inte är nära! och de värsta är att den måste ha vart här inne sjukt länge den skulle väll typ ha dött ute annars! :S


HAHAHA! nu tycker jag alla skriver en grattis kommentar till emmas och edwars framtida barn! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0