fredag

vakande inatt av att jag hade så jävla ont i armen, frossa och feber, inte kul! de tog ett himla tag innan jag somna om.. hade 2 gosstäcken, och dom är tjocka, men jag frös andå. men tillslut somna jag (Y)
sen på morgonen hade jag jävligt ont i skallen och dedär andra, men jag for till skolan ändå, vet inte varför, så var lite trög och trött och seg idag! men de har gått bra ändå, jag har levt på treo och ipren! :D men nu är jag bättre:) 

vi slutade 12 idag, för vi hade ingen idrott, så jag ocg aggis satt och vänta på skolan ett tag, vi la oss i elevfiket, höll typ på att somna, men sen kom hennes pappa också skjutsa dom hem mig, jättesnällt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0