jag blev rånad

idag var jag på nå konfrimation sak.. då var vi i samlingsgården där eller vad de då heter, också hängde jag av mig jackan där i hallen som alla andra och gick in och fikade. sen var vi i nått rum och dom pratade, som kommer de in en tjej och säger: är de här nån av eran? det står maja dahl i. Då var de min plånbok, och jag fattade jävlat inget, för jag visste att jag INTE hade tappat ut den! sen när jag kollat i den hade dom tagit alla lösa pengar vilket var ca. 300 kr, och flyttat platts på massa saker. som tur var hade den lämnat kortet!

sen frågade vi vart hon hitta den så sa hon i toan. oc h jag hade inte varit på toa, så nåon hade rotat i min jacka och gått in på toa och tagit alla pengar! åå, det var ju inte mycke pengar, men man blir ju ändå irriterad! i kyrkan å allt! blir sur..

jag vet att de var nån av dom där utlänningarna! ursäkta, men de måste ha vart dom! för de var ju som annars bara konfrimander där, och dom var de ju inte efterom dom satt inne i samma rum som jag!
haha, nästa inlägg berättar jag förhoppningsvis om nå trevligare! :) bye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0