ligger london i england? ;o

somnade så skönt på soffan med spotify på med massa bra låtar en halvtimme, tills minna väckte mig och sa att de var mat, men inte var den klar nej! så jag la mig på 2 kökstolar och halvsov lite, de var skönt:D
sen åt vi, sen kom jag och minna på att vi ville till london. också sa jag:

jag: vart fan ligger london?
pappa: men herregud maja! vet du inte vart london ligger?! ;o
maja: nee!
sen skratta dom massa;o
pappa: de ligger ju i england!
maja: jaha! men är inte london ett land?
sen höll mamma, minna och pappa på att dö av skratt!
maja: så ligger paris i london då?
pappa: och ni säger att hon är bra i skolan!

sen skratta dom massa mer, sen frågade jag också vart fan england då låg, då sa som europa, men de visste ju inte jag, då sa jag: men är inte de i sydamerika eller nå? då höll dom jävlat på att dö! så dom tog fram kartboken och jag fick se vart fan england och londom låg! haha, de där har vi haft prov i på so´n tror jag, men ofta man ens minns?! ;o


och min kusin ska snart dit, då kommer vi få julklappar därifrån, jippie! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0