övertrött..

idag på skolan har de inte hänt så mycke, på rasten gick jag och emma till gårdings och köpte annisktsmasker! :D
för på lördag, när vi har the big house in påle för oss själva blir de hemmaspa! ;> hehe, en gång för ganska länge sen hade vi det, men då var vi tvungen att göra en egen mask, och de gick ju åt helvete, vi kolla nå recept på internet, man skulle typ ha youghurt, riven gurka, och massa skit. också ställde vi den på golve, också åt izzy upp den:(

sen hade jag fett med damp på matten, herregud, sen när jag och emma satt där ute på bäneken och jag förkjlarade när jag spelade skju splat på in mobill.. då kom andereas och sa:
A: Vill ni ha mer matte eller?
M & E: va?! neej!
A: Maja har ju som mycket överenergi! är du övertrött eller?
M: hahaha, jag är sååå trött! :D
haha, sen hade jag ju osm några skrattattaker, som man kan ha ibland:D


sen har jag en annan glad nyhet, att de är fredag imorgon, vilket betyder kortdag, sen HEEELG! :D så skönt!

Kommentarer
Postat av: Emma

de är bara töntiga barn som har kortdag på fredagar:)

2009-11-05 @ 17:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0