pop-corn emma!

idag på skolan hade vi inte många lärarlektioner, alla var typ borta;> också har vi sertt lite när skol-if har spelat innebandy:D vi fick veta sexualkunskaps prvoet också! 79/80 poäng MVG! yeah, haha, lite smått pinsakmt ändå..

nu är jag med emma nominen jonsson, hon är så lejd.. då kom jag ut ur toan också känner jag att de luktar pop-corn i hela huset och jag säger: vem faan är de som äter pop-corn!?!? också går jag in i köket, gissa vem jag ser där då med en stor påse där? EMMA! haha, jag dör;) hon hetsäter från vårat skafferi och jag hos dom när jag är där(y) haha, jag minns när dom ahde nå goda kakor med chockladfyllning, som  var fullt, och jag åt upp heela själv..:D muums!

nu sitter hon och gör matte, och jag bara kollar på:D:D har ingen läxa i veckan, än så länge, heelt otrooligt! :D

SHIMEJ!
som i supercoola filmen: istället för abra cadabra! HAHA

wuäh, kolla halsen;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0