pulka

jag kom nyss in, jag och emma gick ut och skulle åka pulka, men de var så dåligt "före" så de gick inge bra.. så vi la oss mitt i backen och gjorde olika djur ljud.. fårga mig inte varör! vi likna, en hund, katt, får, gris, säl, varg,fågel mm.. och de slutade med att vi låg och gapskratta av vårat eget skratt! haha
också sprang jag i och hoppade i et jävla barr träd, ni vill inte veta varför.. och de gjorde oont! också fick jag barr överallt:(

sen la vi oss på en motohuv på en bil, och kolla på stjärnorna, gode härligt ändå;) också när lena kom skrämmde vi hon, men hon vart inge rädd;(



älska snö! fast dehär var ju när de bara var lite snö, inte för att de är så mycke mer nu men:>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0