shopping=)

kom precis hem från stan, var med hanni, aggis och olliii;) mycket trevligt hade vi:)
jag och hanna låg och sjöng fuck of and die helt seriöst hela bussresorna, pinsamt!
vill ni veta en pinsam sak? då var vi på h&m och jag prövade ne skjorta( från barnavdelningen str 146) stackars mig, allt annat jag pröva var för stort:( men iaf, så hade hanna agit in en fet stega som han satt på där inne, också var alla där inne då, också knackar en soom jobbar där och säger:
HON: ursäkta, är de några som prövar kläder där inne?
VI: jåå!
HON: okej, kan ni skynda er lite, för vi har stängtm, klockan är över 6!
VI: hehe, ojdå!

haha, skratt! vi tog ju de helt lungt i provhytten och jag fick världens skrattanfall! :D
sen när alla stängde gick vi på max och köpte blizzer, också åkte judith buss också, trevligt att träffa hon=)

jag hitta inte så mycke.. men de jag hitta var:
♦ Leggins från Vila 159 kr
♦ Skjorta barnavdelningen H&M 179 kr
♦ Midjekjol från Vila 129 kr
♦ Lång svart kofta från JC 299 kr

det var nog allt, måsta till stan igen och julhandla lite;) bilder kommer kanske imorgon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0