skyltsöndag

idag har jag vart på skyltsöndag med emma, hon och massa sålde fika för hennes klass för dom ska typ på klassresa eller nå, så jag stod där också. sen for jag emma, och lena och fika lite på centrum, mums:D nog för att jag hade ätit 3 paltar före det, hehe:> emma åt också 5 muffins före, och 3 paltar:o för er som ville veta:D okej, jag ka inte säga så mycke, jag åt 3 muffins också.. här ät vi feta(Y)  sen såg vi fyrverkeriet och så.

skola imorgon, fyfa n så drygt. också har vi typ prov på kristensommen på onsdag:o också har vi hela protestandta och liite ortodoxa kvar, som vi ska hinna på en lektion:o + att jag inte kunde ta hem och göra i helgen för jag glöme nyckeln.. take my life:D men de fixar sig säkert;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0