slarvfel

ser att jämt när jag skriver blir de massa fel, vissa bokstäver kommer inte med eller blir fel bokstav osv.. inte bra! men jag ids aldrig läsa igeom de jag har skrivigt, utan skriver de bara jätte snabbt och orkar mig inte bry mig så mycke mer.. hehe;D men de är faktiskt så att när man skriver på den här datorn kommer inte alltid alla bokstäver med, irriterande! men jag ska försöka bättra mig, de är ju lite smått irriterande att de är fel i varje ord;) hehe

vill ni veta en annan sak?! att jag kan ta 4 ackord på ukulele, wihoo! kanske borde satsa på de? HAHA:D sjukt kul, "min" turkosa ukulele is the shit! heter de ens ukulele? haha:>

ikväll är de bäll ullared, de är fett kul:D ullaredsbögen var ju klart de bästa, höll på att dö!!

Anything Ken can do Barbie can do better! soo true;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0