snow

idag på skolan har de inte hänt så mycke,på hembakat gjorde vi pizza, de var gode gott;)
idag hade jag också mina leggings som jag köpte i fredags, och dom är redan trasiga:o de har blivit typ 100 sträck om ni fattar, som de typ blir på nylonstrumpbxor§ haha, olckså hänger de trådar och skit överallt.
men jag och mamma ska nog tll stan nån gång i veckan och byta, fast jag tar nog pengarna och köper nå andra;>
också måste jag köpa julklappar till massa folk.

de snör också, i´m sooo happpy! :D:D:D ska nog ta och åka pulka sen, de är sjukt kul;) jag vill köra skoter!

Kommentarer
Postat av: camilla

gud vilken fin header :D!



allt bra idag? :)

2009-11-30 @ 17:20:45
URL: http://onlyoursunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0