städat

jag har nyss sett palstikkirurgerna, de är bra! :D
innan de storstädade jag i mitt rum, nu finns det inte ett enda damkorn där! :D och de luktar fräscht, torkade överallt med nå som luktade citron, tilloch med allt hårspray, body lotion och allt! haha, hur ids jag? dom var väll damiiga eller nå..?
det slutade med blofbad för min del, haha, ne.. där överdrev jag. Jag märkte aldrig att jag gjorde illa mig förrens efteråt, jag såg att jag blödde. och jag tror att de berodde på när jag höll i ett glas till en ram, och gick in i väggen när jag höll i de, så då for hörnet in i min hand. men hur skulle jag veta att de var en vägg där? har ju bara bott här i 14 år och snart 12 månader(hela mitt liv)..


mitt stoooora, blodiga, köttiga sår! ;S haha, skämt!

jag ids inte se andra avenyn, hejs! ♥


Kommentarer
Postat av: Joachim

sv: okej va najs, ja va faktiskt på kata beach några gånger under resan, ja bodde i patong så de va inte långt ifrån:) Ja det ska bli underbart!

2009-11-24 @ 21:24:24
URL: http://cityboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0