synen

kom precis hem. Har vart och kollat synen, fick ju glasögon när jag gick i typ 3-4? men ALDRIG annvända.. också nu har jag haft svinigt ont i skallen i typ 5 veckor så;p
och jag hade inte bra syn! hon undrade om jag ens hade sett nå överhuvudtaget, haha, nog har jag ju de, men inte så bra;D så ska ha linser, också köpte vi nå glasögon som man bara har hemma och så, för de måste man typ.. så de blir nog bra! då kommer jag äntligen se vad som står på tavlan i skolan! haha

idag är de fredag den 13:e, så var försiktiga! ;)



de är ju massa biosar i helgen, och vi har ju filmpass, så de är bra! :) hoppas de går nån bra film, inatt ska jag kanske se the haunting in connecticut, eller vad den då heter, nog för att jag redan har sett den, men shit the same! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0