BF!

igår jag till Hanna, där kollade vi på lejda klipp, i want my bacon, i gotta tell you something, that bacon is good for me! haha!
sen kom anna, då klädde vi ut oss, jag hade världens största BF, hade en kudde under tröjjan också massa sjalar och mössor, osv.. såg riktigt förjävligt ut!
 
bilderna har jag snott från hanna! (;

sen for vi och hårde film, the hills have eyes 2! då ringde vi adam och sa att vi skulle komma! ;p haha, här bjuder vi in oss själva! sen såg vi film där, hanna, anna, jag, adam, nisse, och Balin' ( gurre) haha!
sen när den var sjut gick vi hem till hanna där vi var i nåfta timmar, sen for jag och hanna hem till hon och soov!

byeE!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0