emma är en nööööörd :)

jag har gjort lite so nu, har om japan, de är drygt, men jag tror att jag snart är klar:)
emma är en nörd, hon har läst nonstop i flera timmar, hon sla ha läst klart twiligt tills imorgon och hon hademycke kvar.. så jag fick lyssna på musik i hörlurar, sen vill jag ju som sjunga och lejda mig lite, men så fort jag öppna munnen så sa hon: maja, håll käften! haha! sen ville jag se på tv, men de fick jag inte, men nu får jag de osm tur är:) haha, emma är en liten nörd! =) vi som skulle ära glass och slisk, men inte har vi hunnit de;(


puss på izzykorven! :)

haha, kolla hur han kollar på mig, han tycker nog att jag är knäpp;)

nu sa hon: efter jag har läst de här kapitllet kan vi äta glass! :)  i´m happy now:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0