thai bilder

har vartit hos farmor och farfar och ätit rökt röding & potatis, mums! sen massa god efterrätt också! :D

imorgon är de sista skoldagen, sen är de höstlov, skönt! 8:an är verkligen jobbig, prov och läxor nästan jämt.. men emma far ju till sthlm imorgon, hur ska jag klara mig då? vad ska jag göra hela lovet? för väll försöka hitta på nå, och vila måste man ju också;)

kollar på bilder från thailand, ni fattar inte hur grymt mycke jag längtar tillbaks dit, då var så jävla härligt där!:) 
vill vara bruuun!
 killar som har operarat bröst! haha
elefantmassage! ;)


så gryyymt härligt!

första kvällen i thailand:)


där fick ni lite bilder, fick som bara lust, om ni vill de mer kolla min pixbox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0