skräckfilm!

igår var jag, emma, hanna, hanna, julia, anna , agnes & olli hos emily=) det var mycket trevligt, vi gick bus eller godis, eller de var bara jag olli & emma som gjorde de, haha! vi fick typ en hel häxhatt med godis, ajg vet att vi är cooola! :Å haha!
sen såg vi en skräckfilm, drag me to hell!men den var jätte bra, lite overmlig men.
sen spelade vi anden i glaset! haha, 4.03! hoho:p
sen så for några, sen såg jag hanna, anna & emily motorsågsmassaken, fyfan sså äcklig film! ;S men bra!
sen vart då klockan 4.03, but nothing happent! :D hah, leejd! sen for hanna & anna , sen somnade jag och emily vid typ halv 5:)

sen när vi vaknade såg vi wrong turn 3, deb var jätte bra också, äcklig den me!:D
sen åt vi lite, sen for jag typ:p lyckad kväll med alla tjejerna! <3

ikväll ska jag kanske vara med nominen, äntligen! <3







ett långt inlägg! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0