bajsbilen!

sitter här upp i soffan också hut jag hur de lever om där ute, också kollar jag ut, och gissa vad som är där?!

joo..

... bajsbilen!! hahaha

v iahr ju egen brunn, haha, så när vi var små och sen kom tyckte vi att devar jätte kul? fråga mig inte varför! så vi stod alltid här upp och kolla ut! :p hahaa! de där är ett jobb som jag verkligen aldrig skulle ha, och en annan sak, ååå, fyfan idag på no´n, jävla porrfilm vi fick de alltså!  man fick typ se allt i detalj, höll på att spy! lasse satt typ och log när han såg, haha! ;S


flowerpower!

mycket fräscha och trevliga inlägg jag har fått till idag alltså! allt från grisinälvor, bajsbilar, till porr på skolan! aja, de får ni leva med! sorry asså! hoppas de blir bättre med de imorgon eller nå! men jag kan inte hjälpa att vi bara får göra äckelpäckel saker på no´n med lassse! haha;p

fuck vad ont jag har i skallen, och treo är äckligt! haha, biiiiiiiig preblems!

Kommentarer
Postat av: Minna

Bara för att det är ditt drömyrke! Och ja, du är bra. Men då är fan it bäst! ;)

2009-10-08 @ 18:52:52
URL: http://minnaadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0