the piggstyckers!

skönt med kortdag idag:) vi hade bad idag på skolan, vi simmade med simfötter, hoho! jag minns i thailand när vi fick för oss att bada typ 1 på natten när vi kom hem från nån resturang, också badade jag & lena, också tog jag emmas simfötter, och när jag hoppade i vattnet sjönk jag bara som en sten! haha, jag visste typ inte hur man gjorde! dom höll på att skrata ihjäl! hahaa:D sen kom personalten & sa att vi int fick bada så sent & att vi levde om för mycke, tråkigta dom var då! ;p

nu ska ni få se lite äckel bilder från no´n igår! jag säger bara VARNING, då är sååå unfresch! ;) ENJOY!



vvvvvvvvvvvackert!

vad kan finnas där? :o


dehär! ;S

haha! snyggt eller vad?! gjord av.. typ grisnjure & nån tarm eller nå! :D

yeah!

lunga!

jag och emilys lungor dansade med varandra! och jag & lisas hånglade! haha, soooo fresch! NOT!

bara där att mina initsialer(stavning) är i en äckel gris lunga! :D stooolt!

 
de ser ut som jag ska äta gristungan, men de ska jag inte! haha, vemvet, kanske gott? skulle iiiinte tro de!:D
sweet gils! :)
fyfan så äckliiiiigt! jag dör;S;S hahaa!

där fick ni en jävla massa äckel bilder, hoppas ni inte har spytt av att kolla på dessa bilder! men de var faktiskt inte så farligt som de såg ut! men e var ju inte fäscht heller om man säger så! ;) hehee!

byee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0