your geek! ;)

haha, jag dör, så här löd konversationen på msn, men mig och "emma"

hoppas ni ser vada de står! :)

men nu till de roliga! jag tyckte att de där kan väll ändå inte vara emma, hon som förkörstar allt hon säger med och pratar lite pitmåle;> sen startar dom webben, coh de är lena, hennes mamma! :D haha

så nu ha jag snackat lite med dom, skrattar ihjäl! :D
ni skulle ha set t resten också, haha;)

och förresten, jag har hett in lite nya bilder på min pixbox oxh facebook! så kolla där=)
också äter jag nybakta bullar nu, de är sjuukt gott!

byeE! ♥

Kommentarer
Postat av: Minna

Inte fan skriver du vem som har bakat bullarna!? :0



"Snygga" bilder på min blogg btw!

2009-10-15 @ 12:14:28
URL: http://minnaadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0