let it snow!

har precis duschat efter promenaden:D vi gick till norrabyn, inte så långt, emn en liten bit iaf:D
de vasr så pinsamt, då drog han ner i diket för han ville nosa, också drar han med mig och jag rammlar och åker nerför backen på arslet, också kommer de ju självklart en bil då, som tutar! fan vad jag skämdes, men så kolla jag också var de pappa! ;D haha, tur de! han fick nog sig ett gott skratt(;

nu snöar de igen! jippie! ;) snart skoterföre ju ;o nja, men förhoppningsvis så snart som möjligt! :)
det är iaf lite:)

de syns ju inte;(

byeE♥

fick ett sms av emma precis, hon sitter på flygplattsen nu, kommer sakna dig nomien:)
men hon kommer ju hem på ca en vecka! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0