lördag

kom precis hem från emma;) igår kväll såg vi benjamin buttons itroliga liv, men jag somnade som vanligt efter 2 minuter, trålig jag är, men jag lyckas aldrig se klart filmer när jag på kvällen sådär:p haha, sen sov vi till typ 11, skönt! sen har vi gått med izzy & lite sånt, haha, jag höll på dö, då gick jag bara som vanligt också rammla jag ihop för jag klev i ett hål! sen rullade jag ser i diket! haha, sen hoppade ixx upp nå min rygg när jag satt så då slog jag näsan i knät, aj så ont de gjorde;) haha!

vad ska man göra nudå? ;o hmmmm, inte vet jag! tråkigt! hehe, puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg

2009-10-10 @ 16:29:07
URL: http://ddardan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0