matteprov:S

då var de jävla provet gjort, och de gick åt helvete! det var skit svårt i slutet! :S  hoppas jag får g iaf! jag hann typ inte göra klart de, höll på att missa taxin, de hade jag gjort om den inte var så sen som de var, tur att den var de!

idag hade vi innebandy igen, jag fick vara med alla killarna först, mot tjejerna, vi ägde ut dom totalt! haha, sorry tjejer, ne, de gjorde vi inte de var ändå hyffsat jämt, men vi vann iaf, jag gjorde 1 mål;D
sen sköt joel mig stenhårt på insidan av låret jätte högt upp, så jag har ett stort runt blämärke där, ajaj!


Kommentarer
Postat av: Linnea NM - Music all over

JAG HATAR MATTE! ;o

2009-10-22 @ 14:33:38
URL: http://thistimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0