öde by!

var ju och åt kycklingtallrik, de var grymt gott! shit vad mätt jag vart! :D haha

sen mötte jag upp hanna, vi gick till anna och hämta hon, sen mötte vi adam;>
då gick vi runt lite på byn, men de var dött! älvsbybn är så öde! vi köpte lite godis, gick på mim och där köpte jag ett par pieces trosor, för 30 kr, vilket kap! :D
sen råkade adam hälla ett sån där litet rör med parfym nivet, i min mun! haha, de smakade inte så gott:D

imorgon ska vi vara hos emily med tjejorna, de komemr bli grymt kul=) måste hitta nå spoooky kläder, bus eller godis ju! :D akta er alla så vi inte kommer och tar allt ert godis;o

Kommentarer
Postat av: OlliBolli! (:

Grymt kul vi kommer ha! :) vi måste gå bus eller godis tycker jag!(: hahahah

2009-10-29 @ 22:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0