pålee!

nu sitter jag hät & emmiga fönar håret på mig, service;)
vi ska ta bilder till bankkorten, man her dom på den, så ni får väll es hur de vart sen, om dom blir bra;>

igår spiade jag,emma ,elise, björn & filip, de var skoj! :D fast alla vi spiade hon gick vi tyo in till& fika så de var ju som de var;) vi låg mest i diken, alla i en hög!:p hahaha

sen idag har vi kört moppe också bakade killarna nå hasskaka & vi typ kladdkakemuffins! gottgott! :)

man får ju ta a-traktor kort när man är 15 så jag har sagt att pappa måste ordna en epa till mig, hehe! vi får se vad de blir;)  jag och emma ska ragga som fan alltså! ;p


bra att man ser nå! (Y)
byee! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0