treo= blää

jag hatar treo, de är såå äckligt! emma måste börja lära mig tycka om medecin, hon tycker typ allt sånt är gott;o och hon kan alla sorter, om man har ont nånstanns kommer hon där med olika medeciner man ska ta, sötis:)  förstår inte hur hon kan tycke de mesta äär gott, jag håller typ på att spy av allt;D haha

minna klagar på min blogg och säger att den är lejd;o de har jag verkligen aldrig hörst förrut! hehe, okej, kanske de;)  ää, vafan! orka vara normal? :D    that´s just the way i am!


på ikea, de vart så drygt, så jag drog till lagret och körde runt lite:D

de var grymt längesen jag såg twilight, kanske ska göra de ikv då?

meningslöst inlägg hejn, ungefär som alla andra! :D puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0