call me;)

emma är ganska lejd, då tidigt idag sa hon att hon skulle ringa när hon slutade skolan. men då var de jag som ringde;> menmen då skulle hon vara social med elise så hon sa jag looovar att ringa när jag kommer hem, då sa jag ofta, emma jag vet redan att du inte gör de, så sägi inte ens de!;) då sa hon jag lovar!!
men hon ringde inte , och jag ringde till hon nyss typ, då kunnde hon inte heller prata för hon var med elise, då sa hon jag looovar verkligen att ringa när jag kommer hem, lovar, du får döda mig om jag inte gör de!
då sa jag: då kommer du dö idag! ;)

haha, de är emma helt enkelt, hon har inte under 14 år som bästisar ringt när hon har lovat, haha, men älskar hon ändå! ;)<33 jag får helt enkelt leva med de, börjar vänja mig;D

puss på dig ändå, än fasst du inte vet hur man gör när man ringer<33


emma förra hösten:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0